Ska börja blogga här igen, men BARA om mig själv!

Hejsan!

Ska bara berätta att jag ska börja blogga här igen, men jag ska BARA blogga om mig själv här! ;)
Jag har en annan blogg med julia som handlar om hästar. Men här är det bara jag som gäller.
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om som mina första inlägg, men imorgon ska jag och amanda och kanske louise åka och in till lund och handla lite. Så förhoppningsvis blir det lite om det imorgon.
Om ni har några önskningar/förslag så får ni gärna komma med det! 


Detta får bli min första bild!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Amanda <3333

Jag hade skit roligt med dig syster. Detta får vi göra om en annan dag. Men vi får sova över någon dag <333(L)(L)

2010-12-22 @ 17:10:49
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att anmäla dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-11 @ 17:54:17
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0